Översättning

Här kommer en lite översättning av dom fraser man kan läsa på olika personers sidor här på nätet:

Personen skriver, men menar:
Jag är kramgo = Jag är fet
Jag är smal = Jag är spinkig som en hälsena på en talgoxe
Jag är social = Jag pratar med alla i hopp om att till slut hitta en kompis
Jag är lugn = Jag är tråkig
Jag är ärlig = Jag säger aldrig hela sanningen
Jag tycker om att spela = Jag är spelberoende
Jag tycker om att festa = Jag är alkoholist/narkoman
Jag tycker om mat = Jag är matmissbrukare
Jag gillar humor = Jag tar inget på allvar
Jag skrev denna lista = Jag är rätt sjuk som person

Ta den lista för vad den är och med humor...

Kommentarer
Postat av: rigg

hahaha... jo, det ligger nog mycket sanning i din lista :D

Postat av: Yogi Maha Jai Shanti

Namaste!

Så här borde det egentligen vara:

Jag är kramgo = Jag gillar att kramas
Jag är smal = Jag är spinkig som en hälsena på en talgoxe
Jag är social = Jag pratar ganska mycket.
Jag är lugn = Jag beter mig som Thomas Di Leva när jag blir irriterad.
Jag är ärlig = Jag säger altid hela sanningen
Jag tycker om att spela = Jag är spelberoende när det gäller meditationsmusik
Jag tycker om att festa = Jag är en Yogi som ser livet som en ända stor njutning.
Jag tycker om mat = Jag är vegetarian
Jag gillar humor = Jag tittar på humorprogram ibland.
Jag skrev denna lista = Jag hade tid för denna lista

2007-04-10 @ 19:04:49
URL: http://hank.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback