Jag är en tillgång...

Jag är en tillgång för dom intelligenta

På vilket sätt är jag det?
Jo, helt enkelt bara för att jag gör en massa misstag.
Dom som är intelligenta ser vad jag gör och vad det får för konsekvenser.
Därför gör dom inte samma misstag som jag har gjort.

Sen så krävs det minst ett par gånger av samma misstag innan jag är övertygad.
Gör det inte tillräckligt ont, så kommer jag gör om samma misstag, ända tills det gör tillräckligt ont. Det är ju lite dumt att det måste kännas som f*n innan jag lär mig (om jag över huvud taget lär mig).


Kommentarer
Postat av: Nette

Hehe, jag känner igen mig! Men du - du är ju en tillgång för "de enkla" också! Inte illa att vara så betydelsefull! :)

Postat av: Therrorese

Det är klart du lär dig!!! För eller senare ;) Jag gör samma sak...

2007-04-18 @ 00:29:54
URL: http://therrorese.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback