Att fylla år...

Sitter och tänker på att jag snart ska fylla år, 30 år.

Och då ska "släkt och vänner" komma.
Jag har en riktig vän som jag vill ska komma.

Men dom andra gökarna då?
Jag skiter i vilket, jag låter dom komma för att dom vill, eller känner sig skyldig eller nå.
Dom som känner mig vet att jag inte vill ha hem folk, jag menar mitt hem borde vara min fristad. Det är den oftast också, men tydligen för att man ska fylla år så ska man tydligen vara glad att få besök.

Det finns ju för fan 364 dagar till att komma att besöka mig, om det nu är så viktigt.
Iofs så är det ett sätt att betala av lite "känslomässiga skulder" att låtta folk få komma på besök.

Men fick jag som jag vill så skulle det bara vara min familj som kom.
Min vän, som jag nämnde tidigare, räknar jag också till min familj.

Klart jag bryr mig om vissa släktingar, min inte för att dom just råkar vara släktingar, utan för att jag gillar dom som personer. Andra av mina släktingar skiter jag fullständigt i, dom jag bryr mig om kan man räkna på mina fingrar (den sista meningen kommer jag säkert få förklara), så är det.

Kommentarer
Postat av: Amandustirill

Looks good! Many thanks, Thanks much!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback