Problem att slita dig från datorn?

Ibland så flyger tiden iväg när man sitter vid datorn, i alla fall för mig.
Då är det bra med ett alarm så får en att inse att tiden faktiskt har tickat iväg, alldeles för fort.

Jag använder ett litet program för detta som heter
Speaking Clock.
För mig fungerar det bra, litet roligt är att den, precis som namnet antyder, kan tala också.

Den finnas att ladda ner här och sedan kan man också ladda ner tillägg får flera olika språk, det är bara att välja på den här sidan.

Minimerad:
image394

Maximerad:
image395

Kommentarer
Postat av: Fridah

gud va smarT!

Postat av: bea

hejsan :)
kolla in klänningsduellen på min sida och säg vad du tycker om dem :) villken är finast ? :D ha en bra dag

2008-02-11 @ 13:10:05
URL: http://beatricebotvidzon.blogg.se
Postat av: Arntanette

Hi! Your site appeared very useful to me. Excellent work, thanks.

2009-05-28 @ 14:38:04
URL: http://arntanette.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback