Känslor på O

I några dagar har jag känt flera olika känslor som börjar på O. Jag har känt mig oälskad, oönskad, ovälkommen, oattraktiv. Med andra ord så har jag alltså känt mig helt jävla värdelös. Värdelös som pappa, vän, pojkvän och allt annat som jag är.

Jag är tydligen inte värd bättre. Men det tycker jag, för hela tiden gör jag mitt bästa. Fast det räcker tydligen inte, för som någon sa så är jag en idiot och inte heller speciellt bra på att vara pappa heller.

Kan man kräva mer av mig än att jag gör mitt bästa? Tydligen...

image405

Kommentarer
Postat av: Jonna

Man kan inte göra annat än att göra sitt bästa, det vet alla, inklusive personen/personerna som trycker ner dig på det där sättet..

Försök att inte bry dig om vad andra säger. Huvudsaken är att ditt/dina barn älskar dig, och att du trivs med dig själv :)

Postat av: Flickvänen.

Jag älskar dig.
Du är otroligt snygg, och det säger jag ganska ofta.
Du blev bjuden på en fest idag.
Du är en underbar pappa, vän, pojkvän, bror och son.

Jag beundrar dig. Du är helt otrolig på många sätt, och då menar jag bara positivt.

Inte många hade klarat av den situation som du är i, speciellt inte så bra som du gör.

Du är underbar!

2008-02-29 @ 00:47:09
Postat av: jockonda

det enda man kan göra är att försöka.
o har ngt gått snett nån gång, well det gör det för alla då o då. viktgaste att man inte låter detta att dra ner en.
kan du omvärdera och se genom dina handlingar, så är
du redan bra. för de är då du kan utvecklas o växa! ingen kan göra mer än så =)
och om man tittar på kommentaren ovan, så är du ju allt annat än oälskad (=
krams

2008-02-29 @ 00:51:51
Postat av: twilite

Kämpa vidare.
Du gör ett super jobb med barnen och restan av familjen och vännerna.
Du är älskad.

2008-02-29 @ 01:00:45
URL: http://twilite.blogg.se
Postat av: höken

Du är en jättebra vän och jag inbillar mig att du betyder oerhört mycket för dina barn och efter kommentaren från flickvännen så verkar du betyda mycket där också. Om du gör ditt bästa så tror jag det räcker oerhört långt och sen orkar man inte göra sitt bästa och vara på topp hela tiden. Jag tror att 80% av ditt bästa räcker långt det också.

2008-02-29 @ 13:59:42
Postat av: LieMie svarar alex

Hade det verkligen vart så dåligt då?? =)
Ha en trevlig kväll. Mvh LieMie

2008-02-29 @ 23:20:50
URL: http://LieMie.blogg.se
Postat av: Annelie

Näää, så där får man inte tycka om sig själv. Jag är övertygad om att du är minst lika bra som alla andra människor. Ibland går det upp och ibland går det ner.
Ta hand om dig och tro på dig själv. Det lilla jag fått ta del av här säger mig motsaten.
Du är en god människa...på gott och ont, liksom jag och många fler.
Kram

2008-03-01 @ 02:48:16
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Nina

Du...vart kommer all tvekan ifrån? Du VET att du är en otrolig person, en underbar pappa som oxå får lov att vara din egen person. Vi har så mycket vi ska och måste vara i allas ögon. Det gör att vi blir
negativa och börjar fundera på allt vi inte är i andras tycken. Var dig själv, var den du är och tveka aldrig på dig själv. JAG beundrar dig!

2008-03-04 @ 10:42:40
URL: http://ninika.blogg.se
Postat av: Anonym

Jag hoppas att alla känslor på o bara varade under kort tid.

För ett skall du veta du är oootroligt älskad av oss och du var oootroligt välkommen när du kom.
Och vi är oootroligt stolta över dig.
Kramar från din mamma

2008-03-11 @ 20:49:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback