Fel svar?

Igår frågade flickvännen mig om jag skulle göra något speciellt idag, jag svarade: nä, varför skulle jag det.
Sen frågade hon om vi skulle hitta på något speciellt. Då svarade jag vi kan väl spela spel (är spel tokig).

Sen kom kommentaren som fick mig att inse att jag hade svarat fel. Vi har faktiskt varit tillsammans i 6 månader imorgon. Då förstod jag att sånt är viktigt för henne, det visste jag iofs innan också.

Jag menar hur många är det som har koll på hur länge man har varit tillsammans med någon? Ok, om man är förlovad eller gift, då kan jag förstå det. Då kan man ju kolla i ringen i alla fall. Men jag varken det ena eller det andra, så jag är rätt chanslös att komma ihåg hur länge jag har varit i lag med henne.

Jag kommer ju inte ens ihåg när mina föräldrar, syskon eller så fyller år. Jaja, det är väl så enkelt så man tycker att olika saker är viktiga att komma ihåg.


Kommentarer
Postat av: Mamma

Nu tror jag nog att du överdriver en del. Du brukar faktiskt komma i håg våra födelsedagar.
Hoppas att ni hade det trevligt ändå på er 1/2 årsdag
Mamma

2008-02-05 @ 20:32:34
Postat av: Kanf Keato

Jag brukar bli påmind om era födelsedag. Har ju almanacka...

Postat av: Nina

Aj aj, bådar inte bar för framtiden. Årsdagar är ALLTID viktiga!

;)

2008-04-07 @ 21:19:39
URL: http://Niini.blogg.se
Postat av: Viljarfride

Excellent site. It was pleasant to me.

2008-11-05 @ 10:47:31
URL: http://viljarfride.20six.nl

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback