Bra tips! Gratis och smart extraskydd mot okända virus

Här kommer ett tips om ett gratis och smart extraskydd mot okända virus. Tipset hittade jag på Tommy k Johanssons blogg om datorer & Internet.

Att sätta mig framför en dator är ungefär som att be en eskimå att sköta en bananodling. Jag är ganska okunnig vad det gäller datorer och program. Det finns en "on" knapp och när man trycker på den så ska allt fungera, annars blir det kris. Det är ungefär den nivån jag ligger på när det gäller datorkunskap. Men trots att jag kan så lite om datorer så har till och men jag lärt mig att man inte ska köra två antivirusprogram samtidigt, men ThreatFire AntiVirus går tydligen bra att köra med andra antivirusprogram.

"ThreatFire AntiVirus är ett gratis antivirusprogram som inte fungerar som vanliga. Istället för att använda sig av så kallade definitionsfiler, vilka enkelt förklarat innehåller information om hur virus ser ut och fungerar, försöker ThreatFire hitta nya skadliga program baserat på hur din dator beter sig."
från Tommy k Johanssons blogg om datorer & Internet.

Kommentarer
Postat av: Bryggare Per

Hej
Allt väl hoppas jag? skall testa programet, fattar mig inte på allt för krångliga program, det skall vara enkelt, annars kör jag hellre utan.
En fortsatt trevlig dag,
/ Bryggare Per
Ps: av possitiv energi blir man possitiv :D

Postat av: Kanf Keato

Jorå det är ok, imorgon blir det polisstation igen (träning). Tänk vad livet kan förändras, mina tidigare besök hos polisen har inte varit för att jag skulle få träna...

2008-02-07 @ 14:07:32
URL: http://keato.blogg.se
Postat av: Hallvardellinor

The spam is very bad everywhere. anyway really enjoy your site

2008-09-15 @ 13:12:22
URL: http://hallvardellinor.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback