Hobby

Nu har jag bestämt mig för att lära mig mer om bilar. Speciellt min egen bil.
Jag kan lite om bilar, men inte tillräckligt tycker jag.

Men jag tycker det är roligt att skruva och så.
Jag ska lära mig mer, jag har redan lärt mig en del nytt i sommar.

Kanske inte så manligt att inte kunna så mycket om bilar.
Jag kan det enklast, som att byta motor, avgas system och sånt.
Men jag vill lära mig att laga saker. Byta sakerna kan ju vem som helst.
Jag vill lära mig mer. Det blir den här månaden uppdrag för mig.

Ska försöka hitta en "gör det själv bok" till min bil.

image223

image222

Kommentarer
Postat av: hanna

svar på fråga om 400D: Allt som allt (med objektiv, försäkringar, minneskort) gick kalaset på 9 000 kr. Själva kameran med objektiv kostade 7 490 kr.
Den är värd varenda öre =)

Postat av: Michelle

Du e ju bara för underbar :o)
Kram Michelle

2007-07-10 @ 20:06:31
URL: http://mybell.blogg.se
Postat av: Anonym

Men... bor inte du på gatan?
Vi har haft loppis hela da´n =)

2007-07-10 @ 22:09:21
URL: http://elentari.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback