Konstiga kommentarer

Dom senaste dagarna så har jag börjat få kommentarer på andra språk än svenska.
Jag har bl.a. fått kommentarer på engelska och tyska.

Dom kommentarerna tar jag bort direkt, för jag tror att det är något skumt med dom.
Varför tror jag det?

För om dom som kommenterar verkligen hade läst och förstått vad jag har skrivit, så skulle det betyda att dom kan svenska. För jag kan bara svenska, och hälsingemål om det nu kan räknas som språk, och skriver inte på något annat språk.  Alltså borde dom läsarna också kunna kommentera på svenska.

Därför tror jag att det är något som är skumt med deras kommentarer och raderar dom så fort jag ser att jag fått en kommentar som inte är på svenska.

Är det något mer än jag som blir drabbade av samma sak?

Kommentarer
Postat av: Annelie

Ja du vet ju redan att jag skrev om detta igår. Jag har dock valt att ha mina kommentarer kvar av någon anledning. Jag vill hitta ett sammanhang mellan IPnumren. Sjukt javisst, men jag vill se hur länge det håller på.

Postat av: The fucking princess

Hejsan.

Jag hade en period då jag flera ggr om dagen fick kommentarer skrivna på ryska/polska???
Det höll på i flera veckor. Helt sjukt.

Kram på dig!!

2007-12-17 @ 12:16:10
URL: http://thefuckingprincess.blogg.se
Postat av: Carina

jag har oxå fått kommentarer iaf på engelska. kommentarer som inte ens är relevanta till inlägget. det är lite sjukt. har du anmält de inlägg du fått till blogg.se?

2007-12-29 @ 17:15:31
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback