Känslor

Idag bestämde jag mig för att öppna mitt hjärta. För att se vad det kan ge, då jag inte tycker det är ok att stänga igen helt. Men vad händer?

Direkt när jag öppnar mitt hjärta så är det någon som stöter en kniv i mitt hjärta (inte bokstavligen). Även om det säkert inte var meningen från personen ifråga.

För ett tag sedan så tänkte jag: Va fan, ingen ska få såra mig.
Men jag vet vart det leder om jag stänger mitt hjärta.
Kombinationen till låset tar flera år att hitta.

Men ibland kanske det är lika bra att lägga dom flesta känslor åt sidan och behålla dom två känslor som jag är van vid.

Ilska och hat!

Men den här gången så tror jag att jag ska göra allt för att inte tänga av allt utom ilska och hat....

Bilden ?http://i3.photobucket.com/albums/y98/lovehatedeathtragedy/love-hate.jpg? kan inte visas, då den innehåller fel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback