Trött som fan

Det blir lite si och så med mitt bloggande. Har inte den tid jag vill, till mitt bloggande. Jag har inte tid och orka till så mycket annat heller som det känns.

Jag behöver tid till mig själv, så jag kan göra saker som jag mår bra av. Men nu verkar det som om jag aldrig kommer få den tiden igen. Eller det är klart någon dag kommer jag få den tiden igen, men som sagt just nu känns det jävligt avlägset.

Tänk om man kunde få lite lugn och ro på kvällarna och nätterna. Då skulle jag kunna göra sånt jag mår bra av. Drömmen vore att få en vecka, i alla fall en helg, där jag inte behövde bry mig om , eller tänka på något annat än mig själv.

Är så trött och less när det blir kväll så att om jag bara kunde så skulle jag sätta mig ner och gråta, så känns det. Den senaste tiden känns det inte som jag har något liv...

image390

Man ska aldrig ge upp, men ibland känns det nära

Kommentarer
Postat av: Nina

Frammåt tar jag gärna dina jäntor något, tror även Pär skulle vara glad att göra det. Ta vara på det och unna dig själv det =)

2008-01-28 @ 18:49:38
Postat av: Annelie

Jag lider med dig. Måste vara jättejobbigt när det
känns så.
Om inlägget nedan...Jag beundrar dig verkligen som varit så stark att bryta ditt beroende. Jag tycker det är tragiskt att du efter flera år fortfarande inte får ge blod. Varför din tjej inte får göra det är ännu sjukare.Men gräv inte ner dig i det. Hjärtat ditt var välment.
Ha det gott, jag hoppas du snart ska känna dig lite piggare och gladare.

Postat av: farmor och farfar

Inte för att det är någon tröst men att ha småbarn innebär att man inte får så mycket tid för sig själv. Trots allt har du viss avlastning och du har två friska barn som du kan vara stolt över.
Avlastning finns och det gäller också att fråga.
Passa på att njuta av de små snart kanske du även måste passa dina gamla föräldrar.

2008-01-28 @ 19:51:28
Postat av: Bryggare Per

Hej kamrat.
Gillar bilden på ditt inlägg, possitiv, det skall man dra nytta av. Ser att du har människor kring dig som är rädd om dig, vilket du kan känna dig hedrad över, det betyder ju att trots allt skit du gjort och alla som farit illa pågrund av ditt förra liv har förlåtit dig och gett dig en ny chans. TA VARA PÅ DEN den är värd sin vikt i guld. Vad är det som hindrar dig från att sätta dig ner och gråta, för och släppa loss ångesten som du bär på? testa det kanske fungerar, ta vara på dig och din familj , kan kännas tungt ibland men EFTER REGN KOMMER SOL. och det gäller för alla.
/Bryggare Per

2008-01-29 @ 10:04:10
URL: http://per231.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback