Som en norsk blinkers

Under hela helgen har min bredbandsuppkoppling (eller ska man kalla det nedkoppling?) varit som en norsk blinkers: "Funkar , funkar icke". Blir så less när det ska vara på det viset. Jag tycker att det bara ska fungera hela tiden.

Får hoppas att det fungerar som det ska nu. Jag behöver internet för skolan, läser på distans. Sedan använder jag internet till annat också så klart. Men det viktigaste användningen jag har av internet är till skolan, även om det inte är det roligaste.

image385

Kommentarer
Postat av: Annelie

Det tycker jag också att det ska göra.
Jättetråkigt när det inte gör det.
Ha en fin dag!

Postat av: Kuyferd

Very informative...God Bless

2010-10-26 @ 13:53:18
URL: http://kuyferd.blog.ca

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback