Trackback, något som jag borde lära mig

Trackback är något som jag borde lära mig. Har inte riktigt koll på hur det fungerar, men har läst lite tips på "Tommy k Johanssons blogg om datorer & Internet" (http://blogg.tkj.se/). Så nu får vi se om jag lyckas med det här.
Han har en väldigt enkel beskrivning av det är med Trackback, fast det behöver ju inte betyda att jag lyckas för det. Det återstår att se.

Även om ni inte är intresserade av just Trackback, så tycker jag ändå att ni ska ha lite koll på hans blogg. Det är en läsvärd blogg tycker jag.

Han skriver om andra saker också, bl.a. om hur man kan skydda din dator, hur det går i åtalet mot Pirate Bay m.m. Så besöka hans blogg, själv har jag lagt till hans blogg i min rss-läsare.

Kommentarer
Postat av: Tommy

Tack för de schyssta orden! Sånt värmer. :) Och trackback verkade funka fint för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback