Positivt och inga "men"

Jag måste börja tänka om, för jag har fastnat i något snurr om att mitt liv är skit. Hur ska jag ändra på det?

Jag måste lufta fram det som är positivt utan lägga till några "men".
"Fake it til you make it" helt enkelt.

Nu ska jag göra en list på tio positiva saker i mitt liv.

10 positiva saker i mitt liv (utan rangordning)

Jag har:image398
  • två underbara barn
  • en helt otroligt underbar vän
  • en otrolig flickvän (kan inte ha en bättre)
  • någonstans att bo
  • alltid något att äta hemma
  • en bil (bil = frihet för mig)
  • två föräldrar som är kanon
  • en kropp som fungerar, hyfsat i alla fall
  • en hjärna som fungerar, skapligt
  • inte börjat använda alkohol och droger igen
...så jag har det bra egentligen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback