"Ta det lugnt"

Varför har jag så svårt att ta det lugnt?

Jag har inte något tålamod med någonting känns det som.
Gör jag något som jag gillar så ger jag gärnet ett tag.
Men efter en stund så ledsnar jag.

I princip det enda som jag fortfarande tycker är roligt är spel.
Jag är riktig spel-torsk!

Fast jag har insett att jag inte kan hantera att spela om pengar, så det har jag slutat med.
Nu spelar jag på en normal nivå.

Fast när jag spelar har jag svårt, otroligt svårt, att avsluta spelandet.
Jag vill spela en gång till, hela tiden.

Bara en gång till...
BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag är nog också så...bara en gång till. Jag spelar inte heller för större summor. Spel hemma går lika bra att spela =)

Postat av: höken

det där med bara en gång till det känner jag igen :)

2007-09-18 @ 23:03:53
Postat av: Kanf Keato

Höken: Jasså (haha)
Vi får ta en spelkväll v.40 när jag är i Gävle

2007-09-18 @ 23:09:38
URL: http://keato.blogg.se
Postat av: Eskilsarah

Very nice site. I must say that I am impressed. Keep up the good work.

2009-01-30 @ 08:15:25
URL: http://eskilsarah.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback