Nära döden?

Idag snackade några på radion om att dom hade haft "nära döden upplevelser".
Det fick mig att fundera på mig själv och mitt liv.

Jag vet inte hur många gånger jag har haft "nära döden upplevelser".
Det enda jag vet att det är rätt många gånger.

Sen har jag också varit "död" några gånger.

Vadå död? kanske ni tänker.
Är man död så är man eller?

Med död menar jag att hjärtat har stannat, eller några gånger har både hjärtat och lungorna slutat fungera.
Tyvärr så minns jag inte hur många gånger som jag har varit "död".

Jag kan inte heller kolla upp hur många gånger det har varit, även om jag skulle vilja göra det någon gång.
Det är inte heller så viktigt att veta.

 
BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Christianirene

I really appreciate your website. An interesting website with an interesting design. A lot of interesting info. Thanks.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback