Muren runt min känslor

image341Jag är rätt snabb på att släppa folk inpå mig.

Många tycker att jag är öppen och ärlig osv. Fast ändå så har jag en mur runt mitt hjärta.

Det är bakom den muren som den riktiga jag finns. Alla sorg och alla tårar finns bakom muren.

Muren är omöjlig för andra att ta sig över. Den är nästan omöjlig för mig att riva känns det som. Jag ska försöka, men det är inte lätt.

Inte när man hela livet har levt efter "Känslor och tårar är för svag". Den enda känsla som har varit ok att visa är ilska.

Tänk om man hitta en stor jävla slägga så man kunde riva ner den här muren...







Kommentarer
Postat av: Annelie

Jag hoppas du en dag ska slippa bära på dom känslorna. Jag tycker det är bra att du är öppen och vågar släppa in människor inpå livet.Det vore värre omdu inte gjorde det =)
Ta väl hand om dig!

Postat av: Michelle

Kanf Keato.
Detta inlägg fick fröken att få en klump i halsen, att känna att jag ville ta flyget upp till dig. Vad jag skulle göra när jag väl kom upp, vetefan. Kanske skulle vi ta en öl eller två och bara prata om livets gång. Jag vet inte.
Vet att jag sagt det förr men det tål att upprepas, jag känner oerhört med dig och tänker mellan varven faktiskt på dig, hur du mår och hur du har det.
Vad gäller din mur så är det nog oerhört svårt att bara riva den, om det ens är möjligt. Har man väl byggt den där förbaskade muren, så är den nog ganska svår att bli av med.
Det är så lätt för andra att säga hur man ska bete sig, hur man ska riva den där muren, men det är något helt annat att leva med den, att faktiskt försöka riva den. Det är inget man gör över en natt bara.
Stor kram och trevlig helg min kära bloggvän.
/Fröken Michelle

2007-09-28 @ 13:07:25
URL: http://mybell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback