Jag borde, men gör det inte...

image323Det finns en sak som jag borde göra.
Eller ett beslut som jag borde ta lite mer helhjärtat.

Men som vanligt är det väl så att allting har minst två sidor.
Egentligen så borde jag inte skriva om det här, då det berör en annan person.
Fast det är klart, personen ifråga läser inte min blogg så ofta, även om hon skulle läsa den så skulle det nog bara snabba på mitt beslut.

Man bra velig ibland.

För att inte säga för mycket om vad det handlar om så kallar jag alltihop för det för enkelhetens skull.

Klart jag gillar "det" även om det inte alltid känns bra eller rätt. Men ibland så inbillar jag mig själv att "det" är vad jag vill. Sen efteråt så mår jag som jag förtjänar, får jag vet ju att "det" inte är rätt för mig, någonstans där inne vet jag det.
Ändå så håller jag på att kör över den känslan gång på gång.

Varför gör man inte rätt direkt?

Man är ett jävla pucko ibland...


BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Annelie

Om det voe så enkelt fanns inga bekymmer. Hoppas DET löser sig för dig!

Postat av: Michelle

Tror fröken vet vad du menar. Been there my self... och mått precis som du, piss av det. Var tillslut tvungen att fråga mig själv vad jag faktiskt höll på med. Jag gjorde precis som du, inbillade mig att det var det jag ville.
Det slutade tyvärr med att jag bara mådde sämre och sämre.
Kram på dig!!

2007-09-17 @ 21:00:12
URL: http://mybell.blogg.se
Postat av: Wooowusa

Greetings! The excellent site, has especially liked design. Thanks.

2010-09-16 @ 07:25:40
URL: http://www.wooowusa.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback