I väntan på döden

image313 Jag har tänkte rätt mycket på hur jag vill att min begravning ska vara.

Det finns lite olika anledningar till att jag har börjat tänka på min egen död igen.

Orsakerna till att jag har börjat tänka på min egen död är inte så viktiga för andra, som dom är för mig.



Hur som helst så har jag skrivit till
fonus, för jag har ingen aning om hur man ordnar med sin egen begravning.

Jag vet i alla fall hur jag vill ha det, inte alla detaljer men i alla fall till 99% vet jag hur jag vill ha det.

En låt som ska spela på min begravning är "som stormen river öppet hav"

Så nu väntar jag bara på svar från fonus så är det mesta klart.

BloggRegistret.se

Kommentarer
Postat av: Lisa

Undrar vad det är för anledningar som får dig att tänka på döden?
Är det ditt hjärt fel kanske?
Eller finns det fler saker?

2007-09-04 @ 18:15:08
Postat av: Kanf Keato

Hjärtfelet är en bidragande orsak, men det finns fler anledningar, t.ex. min vän som dog i överdos (http://keato.blogg.se/1187084498_vill_somna_och_aldrig.html)
Så det finns många olika orsaker...

Postat av: Michelle

- Ett skepp kommer lastat, säger fröken.
- Med vaddå?, undrar Kanf Keato.
- Med en stor kram :o) säger fröken och sträcker ut armarna.
/Fröken Michelle

2007-09-05 @ 21:48:23
URL: http://mybell.blogg.se
Postat av: Annelie

Det är inte fel att tänka på vad som förhoppningsvis ska dröja. Då blir det ju som man vill och andra slipper fundera och tänka om det bir rätt=)
Ha det fint!

2007-09-06 @ 20:40:14
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Anonym

2009-01-07 @ 07:59:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback