Därför har jag inte bloggat...

Orsaker till att jag inte har bloggat...

  1. I helgen som var flyttade jag
  2. Under veckan har jag pendlat till Gävle (upp klockan 5.30, hemma klockan 18.00)
  3. Internet börjat fungera i onsdags
  4. I onsdags var jag på bio (tatuerade torso en riktig skitfilm)
  5. I går låg jag och var sjuk när jag kom hem.

Efter bion så spelade vi spel och lite sånt, klockan var två när jag kom i säng.

Så man har inte haft någon tid till att blogga, så nu ska man väl få lite tid igen hoppas jag.


image342

(Havs)Utsikt från min balkong
5 - 10 minuters gångavstånd från stan


Kommentarer
Postat av: Nette

Hur trivs du i ditt nya hem? Med utsikten borde du ju iallafall trivas - det är inte alla som har så fint att se på när det tittar ut!
Hoppas du mår bättre nu!

Postat av: Annelie

Fantastisk utsikt. Den är du lycklig över antar jag. Hoppas du piggat på dig nu!

2007-10-07 @ 18:32:46
URL: http://rospinglan.blogg.se
Postat av: Michelle

Hoppas du kommer trivas i ditt nya hem :o)

2007-10-09 @ 20:04:21
URL: http://mybell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback