10 mindre smarta kommentarer

10. Ivanka Trump: - Det är fett att skriva fiction. Man kan hitta på nästan allt.







9. Brooke Shields: - Rökning dödar. Och om du dör, mister du en mycket viktig del av ditt liv.







8. Jessica Simpson: - Jag är inte anorektisk. Jag är från Texas. Finns det folk från Texas som är anorektiska? Jag har aldrig hört talas om någon. Och det inkluderar mig.



7. Tara Reid: - Jag får Jessica Simpson att framstå som en stenforskare.



6. Alicia Silverstone: - Jag tycker att filmen "Clueless" var mycket djup. Jag tycker att den var djup på det sätt att den var mycket lätt. Jag tror att lätthet behöver komma från ett mycket djupt ställe om det är äkta lätthet.



5. Dan Quayle: - Förintelsen var en oanständig period i vårt lands historia. Jag menar, i det här århundradets historia... Men vi levde alla i det århundradet... Jag levde inte i det århundradet.



4. Linda Evangelista: - Det var Gud, som gjorde mig så snygg. Om jag inte hade varit det hade jag blivit skollärare.



3. George W. Bush: - Jag har mina egna åsikter. Starka åsikter. Men jag är inte alltid överens med dem.



2. Arnold Schwarzenegger: - Jag anser, att ett homoäktenskap är något som bör äga rum mellan en man och en kvinna.



1. Christina Aguilera: - Nå, var ska Cannes filmfestival hållas i år?



från expressen.se



Kommentarer
Postat av: Petra

Läs gärna ett annat uttalande av Evangelista på min sida. :)

Postat av: Armansonja

I am really impressed!!

2009-07-15 @ 07:33:45
URL: http://armansonja.myblog.de

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback