Serbien vann Eurovision Song Contest!

Många klagar på att det var kompis röstande mellan "öst länderna".

 

Det är väl inte något fel i det, inte när nordiska länder gör samma sak.
Nordiska länder också röstat på varandra, hade vi varit fler så hade säkert inte så många brytt sig om det där med image91 "öst röstande".

 

Ser inget fel i det, jag har lysnat på låtarna efter finalen, såg den inte.
Men jag tycker inte att det var fel låt som vann.

 

Får väl läsa i expressen och aftonbladet om vilken låt som skulle ha vunnit egentligen. Det är ju alltid fel låt som vinner om det inte är sveriges egna bidrag...


Kommentarer
Postat av: IdaMaria

Serbien var bra!
Men jag höll mest på Vitryssland.
Och Finland ocH Sverige.

Postat av: Jasa

Jag kan då stolt säga att jag tycker att rätt låt vann :D Den var helt underbar å förtjänade att vinna. Det bevisade oxå att allt inte handlar om utseende :D

2007-05-13 @ 02:58:38
URL: http://jasaa.blogg.se
Postat av: IdaMaria

Glad att Serbien vann, men besviken över Finland och Sverige.

2007-05-13 @ 03:02:40
URL: http://idakenbb

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback