Finlands svar på "jackass"

image77       The Dudesons är Finlands svar på Jackass.

Fast det känns som om dom här grabbarna är mer "äkta" en Jackass. Dels så har dom en annan budget än vad Jackass har. I alla fall känns det som det. Sen vet jag inte om dom här killarna jobbar efter manus eller inte.

Vist är det lite roligt oavsett om dom gör som Dirty Sanzhes eller inte. Jag menar just Dirty Sanzhes gänget skriker ju till och med efter vad som står manus.



image78Ja, jag vet inte om dom är så äkta som dom känns. Men dom här killarna verkar ju, i jämförelse med dom andra, nyktra och drogfria.

Oavsett om det dom här olika gängen gör är "äkta" eller efter manus så skulle jag gärna var med på deras grejer.

Jag hade gärna jobbat med åka runt och "showa" på detta sätt. Fast nykter och drogfri, för kickarna blir större om man är helt med, och inte är påverkad. Det tycker jag i alla fall.

Kommentarer
Postat av: Nette

Vad jag förstått, efter att ha sett intervjuer med grabbarna på tv ett par gånger, är de så pass flippade att de inte skulle kunna hålla sig till manus även om de hade ett :)

Postat av: Michelle

Sorry...men du är utmanad.
Läs min blogg för mer info.

Kram fröken Michelle

2007-05-07 @ 14:06:57
URL: http://mybell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback