Boule, sporten som smäller högt!

image128Boule verkar vara en sport som smäller högt i Linköping.

Så nu ska vi se upp, stort rikslarm. Men efter vadå?
Ska polisen ut och kolla eftter folk på boule banor som saknar sina klot.

Hm, om jag ser någon stå vid boule banan utan ha några klot i sin närhet ska jag ring 112.

"Vad har inträffat?"

"Rånarna från Linköping är här, det måste vara dom, det står några personer här vid boule banan utan klot, jag har gömt mig i min bil, vad ska jag göra?"

"Ta det lugnt, ligga kvar, försök inte spela hjälte, vi har skickat alla patruller till området"



Kommentarer
Postat av: Mikael Thunborg

nej precis inzaghi är den som alltid blir glad när han gör mål han är oxå en välrdens bästa spelare fast att han börjar bli till åldern


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback