Men håll käften!

Men håll käften! säger jag till mig själv.

Av en alla anledningar till att jag önskar att jag var tystare oftare, är att jag börjar tröttna på min egen röst.
Om jag har tröttnat på min egen röst vad har inte alla andra gjort?

Att jag inte tänker speciellt innan jag öppnar munnen är nog en del av min personlighet.
Först tala och sen kanske tänka. Det stör mig mindre.

Och nu kommer klassikern: "Imorgon så ska jag ändra på mig, i alla fall försöka".
Hur många gånger säger man inte det till sig själv.

Ja, ja strunt samma.

Nu svamlar jag på igen, go kväll...


Kommentarer
Postat av: Therrorese

Men jag har ju precis hittat hit till din röst. Tycker inte den är tjatig =)

Postat av: Mileah

Very nice site. I must say that I am impressed.
Keep up the good work.

2008-02-06 @ 11:20:34
URL: http://www.mileah.com
Postat av: Thorstella

I like your website. Good job.

2010-01-29 @ 11:18:59
URL: http://thorstella.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback