Dags för mina gamla sanningar igen kanske?

Tidigare levde jag efter några egna sanningar.

1.Vila gör man när man är död
2. Överdriv allt du gör
3. Älska aldrig någon

Nu så ska jag ta upp mina gamla sanningar igen, och leva efter dom.

Sanning #1: Känner jag för att vara vaken dygnet runt, så ska jag vara det. Om jag är trött nästa dag så spelar det ingen roll, huvudsaken jag gör det jag känner för just nu.

Sanning # 2: Jag ska överdriva allt jag gör. Eller, nja jag har tre lägen. Max, min och noll.
Antingen så känner jag maximalt, minimalt eller absolut ingenting inför det jag gör.

Sanning # 3: Älska aldrig någon, det blir nog svårare det. Jag kommer älska min familj, alltså dom jag räknar till min familj.

Att följa sanning nummer 3 kan ju bli lite jävligare, för om jag följer den så måste jag utesluta att känna något för en partner och den blir inte bra.

Men sanning nummer 1 och 2 ska jag följa. Men den gamla sanningen # 3 måste jag nog ta och göra om.

Kommentarer
Postat av: Therrorese

Ja, sanning nr 3 låter förfärligt svårt...Men ibland önskar jag att det funkade, i alla fall vad gällde just partnersidan. Om man inte älskade nån behövde man ju inte få sitt hjärta krossat i 1000 bitar hela tiden...Eller?

Postat av: Karstenhedvig

Great site, keep up the great work

2009-01-12 @ 14:59:13
URL: http://karstenhedvig.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback