"Torsk"

Spelade fotboll idag, vi torskade.
Spelade ett brädspel med en vän idag, flera omgångar, torskade varje gång.

Fan, vad jag vill ha revansch...

Nu när jag kom hem tänkte jag kolla om jag har blivit godkänd i mina kurser från vår-terminen.
Men nu kommer jag inte in på min skolas sida, tydligen så stämmer inte mitt användar namn och mitt lösenord.

Blir så jävla sne, jag har inte bytt lösenord eller något sen sista jag loggade in där.
Suck, vilken dag...

När ska turen vända så att jag någon gång lyckas med något?
Aldrig som det verkar.

Blir så less när inget vill fungera.

image179

Kommentarer
Postat av: Nette

Vissa dagar är ju helt klart skapade för att få en att bli tokig - det var tydligen en sådan du råkade ut för igår! Hoppas den här dagen blir bättre!

Postat av: Vicke

Vissa dagar strular allt! Jag har en liten fundering som jag vill ha synpunkter på, så har du tid att titta in vore jag tacksam!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

2007-06-21 @ 16:39:40
URL: http://www.vicke.be
Postat av: lilla n

slänger in lite tur och lycka till dig idag... du verkar behöva det! Vissa dagar verkar oturen förfölja en, som värsta olycksfågeln. Men nästa dag kan allt vara helt omvänt. Det är förunderligt det där. Kanske är det så, att man hamnar i en sinnesstämning som det bara strålar "ge mig otur idag och låt inget fungera"om?
Inget verkar komma ensamt... inte heller turen eller lyckan. Så du får se fram emot den dagen som kommer som ler mot dig istället. Hade du inte haft dessa dagar, kanske du inte hade uppskattat de dagar som det GICK BRA =)
Ha en trevlig midsommar!
Kram //Nina

2007-06-21 @ 19:04:38
URL: http://elentari.blogg.se
Postat av: höken

fin bild!!!
trevlig midsommar

2007-06-22 @ 10:22:52
Postat av: Carina

Du verkar inte ha haft nå tur alls i torsdags, då du spela fotboll, spel och försökte logga in på skolan webbsida. Hoppas du ändå fått reda på om du klarat kurserna. Vad var det du plugga nu igen? Vilken skola går du då?

2007-06-25 @ 18:03:39
URL: http://inha.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback