Max sex steg

"Max sex steg bort så har man någon anknytning med alla påp jorden" var det någon som en dag.
Jag och polaren började prata om det, och fan det stämde.
Vi skulle kolla sex kända personer och om vi hade någon länk till dom.
Vi valde tre kändisar var, jag valde nummer 4, 5, 6

Dom vi valde var Sveriges kung, USA´s President, Michael Jacksson, Mel Gibson, Bruce Willis, David Beckham
Resultat:
  1. Jag --> Min far --> Hans polare --> Kungen
  2. Polare --> Svärfar (Diplomat) --> Kollega (Diplomat) --> George W. Bush (USA´s President)
  3. Jag --> ex kollega --> ex kollegas son (musiker) --> Slash (Guns n´ Roses) --> "Slash" har spelat med Michael Jacksson
  4. Polare --> ex flickvän --> ex flickvännens kusin (sminkös) --> sminkskola USA --> studiebesök film inspelning --> Mel Gibson
  5. Polare --> ex flickvän --> ex flickvännens kusin (sminkös) --> sminkskola USA --> film premiär USA  --> Bruce Willis
  6. Polare --> fotbollsmatch England --> David Beckham (autograf)
Nummer tre var svårast att hitta, den fick vi hjälp med.
Med vi lyckades nå alla inom sex steg, även om det är lite långsökt kanske...

image173

Kommentarer
Postat av: Vicke

Långsökt men det fungerade! Ha nu en skön kväll och sköt om dig!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

Postat av: C

Haha, det där är så sjukt! Jag är med i ett nätverk på internet och det är skumt hur korta förbindelser man har med folk över halva jorden. This place isn't so big after all... :-)/C

2007-06-15 @ 10:18:01
URL: http://rivieraglitz.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback