Lotteri

I kväll har jag inte mycket i tankarna, så egentligen borde jag inte blogga alls.
Men nu gör jag det i alla fall.


image175Jag funderar på att starta ett lotteri.
Om man ska ha ett lotteri så lär man ha lite vinster också.
Jag har ingen aning om vad jag ska ha för vinstpris.
Vet inte heller vad lotterna ska kosta.
Men nitlotten är klar, den som drar nitlotten får en date med mig...

Ibland borde man som sagt låta bli att skriva något.
Speciellt när man inte kommer på något vettigt att skriva.
Men det är väl lite så jag är också.

Rätt vettig men med en hel del snurriga tankar också.
Fast vore man vettig hela tiden, skulle man nog inte ha lika roligt som man har nu, och livet är ju till för att ha roligt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback