"Ernst ende med miljonpublik"

"Sommartorpet" är tillbaka och när Ernst Kirchsteiger nu gör om en hel ladugård, så ställer hans trogna fans upp. Ernst var faktiskt den ende denna sommarvecka som fick ihop över en miljon tittare."

image178

Vad eller vem säger det här med mest om?

Är verkligen det här programet det bästa som finns?
Eller är det det bästa alternativet som finns på Svt eller TV4?

Jag tror tyvärr att det är det bästa alternativet för Svt och TV4.
Eller vem följer serier som Bergen-Kirkenes t/r, Norsk dokumentärserie från 2005/2006. Under ett år följs besättningen ombord på MS Midnatsol, som trafikerar sträckan Bergen-Kirkenes.

"sommartorpet" har väl egentligen inte så hård konkurans eller...

Kommentarer
Postat av: Nette

Det där har jag faktiskt inte tänkt på - alltid bara trott på deras statistikuppgifter! Ups! :)

Postat av: Vicke

Jag tittar bara in för att önska dig en trevlig Midsommar!
Vicke
http://www.vicke.be/min_blogg.htm

2007-06-20 @ 18:08:33
URL: http://www.vicke.be

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback