Förståndshandikappade tjejer

Alltså vad är det med tjejer och kändisar?

Kollade på "Allsång på skansen" ikväll (det var inte direkt frivilligt).
Det var ett gäng tjejer som skrek när någon Måns var framme.
Har ingen koll på vem denne Måns är.

Spelar ingen roll heller. Det jag tycker är konstigt är att tjejer ska skrika så in i helvete när dom ser sin idol.
Vad ger det? Förstår inte alls vad man får ut av det.
Såg ut som en skock dårar som bara stod och skrek.

Men det är tydligen något kvinnligt, får inte har jag sett några killar bete sig så...

image197

Kommentarer
Postat av: Nette

Det där har jag också funderat över? Varför gör man så? Det är ju tydligen inget nytt heller - de skrek ju redan för en herrans massa år sedan? Är det genetiskt? En del skriker och andra inte - kanske det var deras mormor som skrek på 50-talet? :)

Postat av: Carina

visst funderar man varför en del skriker som tokiga så fort de ser en kändis. vad är det märkvärdiga? jag förstår inte heller varför man skriker. när det gäller måns så är han en bra artist absolut, ingen snack om saken. men måste man skrika så hysteriskt?

2007-07-04 @ 15:42:41
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: lilla n

Hör nog till den skrikande delen, men mer om det är hockey på tv... då kan jag iNTE hålla mig!
Allt bra annars? Hur har du det med dina tur och otursdagar, har de passerat for now?
//Nina

2007-07-04 @ 17:41:07
URL: http://elentari.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja då bor vi på samma område du och jag =)
//Nina

2007-07-04 @ 18:16:01
URL: http://elentari.blogg.se
Postat av: Alex

Jag tycker inte att man ska kalla tejjer förståndshandikappade om de inte är det på riktigt. jJag kunde även ha skällt ut en mamma på stan häromdagen som sa till sina barn i dagisåldern häromdagen "Är den cp?" om en apparat.
För övrigt håller jag med "lilla n" om att man kanske kan jämföra detta med hockey-skrikande eller andra sporter och då är ju killar nästan värre i så fall.

2007-07-06 @ 15:21:11
Postat av: Kanf keato

Ber så mycket om ursäkt om någon tar illa vid sig av mitt inlägg

2007-07-06 @ 16:28:56
URL: http://keato.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback