Är det seriöst?

Har suttit och lyssnat igenom låtarna från melodifestivalen, har dock inte sett något på tv.
En kompis hade laddat ner låtarna från nätet. Så klart det är en kompis för inte skulle jag gör något sådant...

Jag funderar på om alla låtar är seriösa, för vissa bidrag verkade vara rena parodierna.
Sen undrar jag om det här är det bästa dom har lyckats få fram, vad är då det för bidrag som har blivit utslagna?

Kanske hade jag gillat bidragen bättre om jag hade sett när artisterna framförde sitt material.
Fast även om dom flesta låtarna var sådana som jag inte gillade så kommer jag säkert kunna flera av dom i sommar, tack vare tv och radio.

Känns så bra när mina licens pengar går till något vettigt...
Det positiva är att radiohjälpen fick in lite pengar i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback