Tomt?

I går träffade jag en bekant som jag nyligen har lärt känna. Vi har träffats en gång tidigare.
Vi umgicks hela dagen och hade väldigt trevligt, sen stannade hon kvar.

Så idag for hon hem. Jag tycker att vi har haft en bra dag idag också.
Pratat om i princip allt, skrattat, varit allvarliga.

Hur som helst känns det tomt när hon har farit hem.
Vilket för mig känns väldigt förvånade.

Varför ska det kännas tomt bara för att hon åker?
Vi är ju bara polare.

Är det för att det var så länge sedan någon sov hos mig som den här tomhets känslan kom?

Jag vet inte, kanske det är så att jag saknar någon att krama, tycka om osv.
Kanske saknar jag det mer än vad jag vill erkänna, jag vet faktiskt inte

Det kan ju också vara så att det är hon som är speciell.
Det kan vara hur som helst egentligen, för jag vet att allt känns som vanligt om någon dag eller så.

Men just nu känns det lite tomt.

image291


Just ikväll känns det tomt i min lägenhet...


Kommentarer
Postat av: missmor

Jo, du har alldeles rätt. Öl är verkligen inte bra. Men det kändes så dumt att sitta och dricka starkare grejer hemma med morsan :P
Det är konstigt va fort man vänjer sig vid att ha någon brevid sig. Människan är inte gjord för att vara ensam.

Postat av: Carina

Ja det är konstigt att man vänjer sig vid någon så fort, speciellt om det är någon som man har roligt med och trivs med. Alla behöver vi någon att krama om och bli kramad av. Den saknaden är större än något annat
Den här tjejen kanske någon som är mer än bara en kompis?!

2007-08-07 @ 14:20:30
URL: http://inha.blogg.se
Postat av: Michelle

Tänk på att vänskap kan utvecklas till något annat oxå ;o)

2007-08-11 @ 22:26:20
URL: http://mybell.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback