Låga priser på smarta kvinnor

Jag sökte på kul på fraserna: "smarta män" och "smarta kvinnor".
Som ni ser använde jag
google

Resultaten jag fick tycker jag var lite roliga. Men det absolut roligaste var annonsen från Tradera.

Låga priser på smarta kvinnor
Fynda nu på tradera!

Kanske bara är jag som tycker att sånt är roligt.
Är säkert fler än jag som har reagerat på det.

Hoppas bara att folk kan klara av att se sånt med humor.
Det brukar jag alltid finnas en och annan som ska förstöra allt roligt med att det är kränkande eller annat.
Nu kanske jag själv förstörde det roliga, när jag skrev raden ovanför...

image284

Bilden är ett resultat av två sökningar därför ser den lite konstig ut.

Kommentarer
Postat av: Ilyasanette

I would suggest using shades of blue. Much more relaxing to look at.


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback