Utmanad

Jag blev utmanad att skriva ett inlägg men orden från dom mest sökta termerna på bloggportalen.se av en polare.
Lite roligt kanske, eller troligen inte, men i alla fall...

Tänk om Sahlin, Louise tog av sig sina stringtrosor och bjöd in sverigedemokraterna på gruppsex.
Undrar hur det skulle bli då, och vart skulle dom hålla till?
Troligen inte i Virginia, det är nog inget ställ där man tänker på sex just nu.

Nästan klar med utmaningen nu, det enda jag inte fick in var Johanna Sällström.
Så där nu fick jag in henne med, utmaning avklarad.

image47

Så här känner jag mig efter det här inlägget, troligen det sämsta inlägg jag har gjort hittills...
                                 
 
  

Kommentarer
Postat av: Edina

Haha klockrent! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback