Sjuka "test"

Jag har gjort lite roliga tester på nätet. (LÄNK) Tycker inte dom stämmer speciellt väl, men dom är roliga. För enligt ett resultat så skulle jag bl.a vara:

You Are 90% Evil
You're the most evil person you know.
The devil is even a little scared of you!
How Evil Are You?


Och dom som känner mig skulle nog inte beskriva mig så, jag tror och hoppas inte det.
Fast det är klart, många av svaren är ju om hur man tidigare har agerat.

Ni som känner mig kan ju skicka en kommentar så får vi ses om ni tycker jag så djävlig.
Jobbigt om alla skulle säga, "fick du inte högre procent" eller liknande...




Tipsa gärna om roliga tester, fast på svenska...

Kommentarer
Postat av: Amanda

svar; sjklart!
Du skriver din text som du ska ha först och frmst, sen så lägger du in bilder du vill ha längst upp.
När du gjorde det så tryck på bilden engång & sen på den där ikonen (där upp där du kan justera texten osv), den som du kan trycka på om du vill ha texten på häger eller vänster sida! Så åker texten upp. Förstår du? :)

Postat av: Amanda

bilden*

2007-04-25 @ 01:51:13
URL: http://aklingstedt.blogg.se
Postat av: Amanda

svar: Absolut ingen fara! :)

2007-04-25 @ 02:04:01
URL: http://aklingstedt.blogg.se
Postat av: Nette

Hmmm....jag har svårt att tro att du skulle vara 90%! Jag fick 68% och jag räknar mig till gruppen mindre snälla....:)

2007-04-25 @ 11:04:18
URL: http://enkelmenrar.blogg.se
Postat av: Jessica

Jag fick 30% och jag ärinte en av de snällaste. Säkert att du inte överdrev när du gjorde testet? =)

2007-10-02 @ 21:35:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback