One night stand

Läst om någon som inte kunde tänka sig ett one night stand.
Jaha tänkte jag, men vad räknas som one night stand?

När vet man att det inte blir en gång till.
Är det då det är otroligt dåligt, att man inte skulle gå tillbaka även om det var den sista kvar på jorden, och man saknade båda armarna?

Eller finns det någon tidsmässig gräns, har man inte haft sex med samma person mer än en gång under t.ex två månader räknas det som one night stand då eller?

Eller är det som inom djur riket att vissa dödar hanen efter att parningen är avklarad?

Finns det något svar på den här frågan?


Kommentarer
Postat av: Nette

JAG anser att "one night stand" är när man bestämt sig FÖRE för att det bara blir den gången och inga fler. Men det är ju alltid svårt att veta på förväg förstås...

"Saknade båda armarna"...du e rolig du! :)

Postat av: Therrorese

Haha, spela roll säger jag...! One night, kan bli two och three, eller inte. Tjejer ska helst inte ha one nights...de ska vara oskluder när de gifter sig...jo eller hur...! Jag gillar one night, å jag gillar two, three, five, eight, ten, 25 nights oxå :)

2007-04-19 @ 20:47:23
URL: http://therrorese.blogg.se
Postat av: Olavbenedicte

Great site keep up the good work

2009-01-08 @ 14:54:18
URL: http://olavbenedicte.20six.fr

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback