Nu är det dags...

Nu är det dags att tänka mer på mig själv, och att göra något åt det.

Jag kommer inte iväg på K1 som jag hade sett framemot, men det finns annat jag gillar.
Som t.ex. tatueringar. Varför har jag inte skaffat fler?

Jo, för jag har mest tänkt på andra, vad ska andra säga?
Kommer det passa sig i mitt framtida jobb att ha tatueringar?

Men va fan, spelar det någon roll? Nä, jag kan ha långärmat på mig om det är så.
Jag har inga tatueringar som inte kan döljas med långärmat, och tänker inte skaffa någon som inte går att dölja med vanliga kläder. Så till veckan ska jag boka tid.

Nu är det min tur att ta plats i mitt liv...

image51

Kommentarer
Postat av: Nette

Tatueringar borde inte påverka ditt framtida liv...om du inte tar någon som VERKLIGEN är speciell då förstås...och sätter den i pannan!

Jag har inga men skulle kunna tänka mig att skaffa en. Jag vill ha en DRONT! En sån skulle passa mig! :)

Postat av: Cat Deeley

Wonderful site. Please continue this great public service.

2009-11-03 @ 09:38:13
URL: http://www.cat-deeley.org

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback